Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2011 21:08 - Групата "Да помогнем на Веселин Маринов да спре да пее" вече има над 100 000 последователи във Фейсбук
Автор: alexiibg Категория: Политика   
Прочетен: 4575 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 06.01.2011 14:12


5 януари 2011 година може да се окаже знаменателен ден. За първи път във виртуалното пространство активните хора се изсмяха публично на един зверски лансиран от милиционерската власт певец - Веселин Маринов. Физиономията на този човек взе да опротивява на всеки мислещ българин по същия начин, по който опротивява физиономията и на най- добрия му приятел - Цветан Цветанов. Кухи хора, с кухо самочувствие, но облечени случайно във власт - това е най- опасното безчинство за едно полудемократично общество като българското. Но хубавото е, че в тази държава има мислещи, предимно млади хора. Следя редовно групата, членувам с нескрито удоволствие в нея и няма да скрия, че се радвам. Радвам се защото ми е писнало, дошло ми е до гуша, разни мазни физиономии да ме правят на глупак, а от това самите те да печелят пари. Затова в един момент мога просто да възкликна за Веско и за Цецо - СКРИЙТЕ СЕ, СМЕШНИЦИ! Утре вестниците няма да напишат за този, макар и виртуален, но истински звучен шамар в лицето на милиционерската "естетика". Над стоте хиляди членове на групата "Да помогнем на Веселин Маринов да спре да пее" са с имената и снимките си, в огромната част. Това е своеобразен протест срещу празното, кухо и профанизирано говорене, срещу посредствеността облечена във власт, срещу некадърността пред микрофона и в концертните зали. Това е свобеобразен протест срещу манталитета на "милицията" на Цветанов, която ни пази. Ние мислещите хора, искаме европейска полиция. Не клоуни в униформи.  Чудесно е, наистина. Защото 100 000 хиляди българи днес казаха НЕ НА ПОСРЕДСТВЕНОСТТА И МАЛОУМИЕТО!
     




Гласувай:
2


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
1. mamkamu - Хе, хе :) И аз съм в тая група :) Има ...
05.01.2011 21:30
Хе, хе :) И аз съм в тая група :) Има защо...
цитирай
2. dorichela - Групата е номер 1 :)
05.01.2011 22:37
Групата е номер 1 :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alexiibg
Категория: Политика
Прочетен: 403146
Постинги: 150
Коментари: 121
Гласове: 317
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол